شرایط و قوانین

نحوه تکمیل فرایند خرید

پس از انتخاب کالای مورد نظر ،افزودن به سبد خرید را انتخاب کرده تا کالای شما در لیست سفارشات قرار گیرد سپس با کلیک کردن بر روی سبد خرید در بالای سمت چپ صفحه  می توانید کالاهایی که انتخاب کرده اید را کنترل کرده و سپس با رفتن به  ادامه ثبت سفارش ، اطلاعات لازم را وارد کرده و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید .

توجه

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود در پایین صفحه پیش فاکتور شما نمایش خواهد داده شد که به تعداد درخواست کالای خود و قیمت پیش از ثبت سفارش توجه فرمایید.

روش‌های پرداخت

پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

کاربران فروشگاه اینترنتی اویل سیتی می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق یکی از کارت های عضو شتاب به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود .

پرداخت بانکی

کاربران فروشگاه اینترنتی اویل سیتی می توانند فقط از طریق درگاه بانکی اقدام به پرداخت مبلغ سفارش خود کنند.

پرداخت در محل

روش پرداخت در محل فعلا برای فروشگاه اینترنتی اویل سیتی مقدر نیست .

به مشتریان محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

نوسانات قیمت

به دلیل ناپایدار بودن قیمت ارز و همچنین موجود نبودن برخی محصولات فروشگاه در زمان های خاص امکان تغییر در قیمت نهایی وجود دارد و قیمت کالای فروخته شده به قیمت روز محاسبه خواهد شد .

در صورت تغییر قیمت یا ناموجود بودن کالا :

به مشتری قیمت جدید اعلام خواهد شد ، در صورت تایید مشتری برای ایشان ارسال و در صورت تایید نشدن پس از ارجاع به حسابداری به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد مبلغ واریزی مشتری به طور کامل مسترد خواهد شد .

نحوه ارسال کالا

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند تعطیلات یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت می باشد که از طریق تماس با فروشگاه اینترنتی اویل سیتی می توانید از رویه ارسال مطلع شوید.

تهران

سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا پنجشنبه تا ساعت 14 ثبت شوند، در صورت نیاز به تحویل در همان روز از طریق یکی از پیک های اینترنتی برای مشتری ارسال خواهد شد و مبلغ آن بعهده سفارش دهنده می باشد.

تیپاکس

تیپاکس برای سفارش‌های با محل تحویل خارج از تهران مشتریان برنامه‌ریزی شده است. تیپاکس به مقصد تمامی مراکز استان‌ها ارسال مستقیم دارد. سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، درب منزل تحویل داده می‌شوند و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند.

مشتریانی که آدرس‌شان در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند.

پس از پردازش سفارش و تحویل آن به تیپاکس، پس از آن زمان ارسال در بیش از 80 شهر که تک مسیره هستند به طور معمول 24 ساعته است. سرویس‌دهی تیپاکس در شهرهایی که دو مسیره یا راه دور هستند، معمولاً  تا 72 ساعت انجام می‌شود.
در حال حاضر، شهرهای زیر دارای دفتر تیپاکس هستند:

آستارا – آمل – ابهر و خرمدره – اردکان – اسدآباد – اراک – اردبیل – ارومیه – اصفهان – انزلی – بابل – بابلسر –  بروجرد- بناب – بهشهر – تاکستان – تالش – تبریز – تنکابن – جاجرود – چالوس – خرم آباد  – خمینی‌شهر   -دامغان – دزفول – دورود – رامسر – رباط کریم – رشت – رفسنجان – رودسر – رودبار -زرند- زنجان – زرین‌شهر اصفهان (با محدوده توزیع لنجان، فولادشهر و زرین‌شهر) – ساری – ساوه –  سبزوار – سمنان – سنندج  – شاهرود – شاهین شهر – شوشتر – شهر ری – شهرضا – شهرکرد – شهرک صنعتی طوس – شهر صنعتی البرز –  شهریار – شیراز – شیروان – صومعه سرا – علی آباد  – فولادشهر – فومن – قائمشهر – قروه – قزوین – قم – قوچان  – کاشان – کرج – کرمان – کرمانشاه -گرگان – گناباد – گنبد – لاهیجان – لار – لنگرود – مراغه – مرودشت – مشهد – ملایر – مهاباد – میاندوآب – میبد – نجف آباد – نکا – نهاوند – نیشابور – ورامین – همدان  – یزد

در نظر داشته باشید اگر مبلغ سفارش پیش از ارسال کالا پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر  مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری  کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده، از طریق تلفن یا ارسال ایمیل از طریق صفحه “تماس با ما” این موارد اطلاع داده شود.

سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیش  از سه میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند در غیراین صورت کالا ارسال نخواهد شد.

تبصره: در صورت مفقودی – شکستکی – خرابی و هرگونه خسارت وارده به کالای ارسال شده پس از تحویل کالا به خریدار, فروشگاه اینترنتی اویل سیتی هیچ گونه مسئولیتی در قبال جبران خسارت مشتری نداشته و خسارت وارده تماما متوجه تحویل گیرنده خواهد بود.

 شرایط ارسال کالاهای سنگین

لوازم بدنه خودرو به صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) ارسال خواهد شد و بدیهی است که هزینه خرید بیش از سه میلیون ریال باید در هنگام ثبت از طریق پرداخت اینترنتی تسویه  شوند.

تمامی هزینه ارسال به عهده سفارش دهنده می باشد .

 اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه اینترنتی اویل سیتی تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه اینترنتی اویل سیتی بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

کالای آسیب دیده و تمام لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به فروشگاه اینترنتی اویل سیتی ارسال شود.

توجه داشته باشید امکان مرجوع کردن کالا وجود ندارد.

انتخاب خودرو / موتورسیکلت