دستگاه تعویض روغن گیربکس تمام اتوماتیک

یکی از خدماتی که توسط فروشگاه اویل پلاس (اویل سیتی سابق) تعویض روغن گیربکس اتوماتیک با شست و شوی کامل گیربکس میباشد. که در این صفحه به نحوه انجام آن میپردازیم. برای انجام این کار ابتدا روغن گیربکس مناسب خودروی خودر را از این صفحه انتخاب کنید.

گیربکس خودرو از دو قسمت توربین و کارتل تشکیل شده است. به دلیل اینکه روغن قدیمی و روغن جدید با هم ترکیب نشود این روغن ها به صورت جداگانه تخلیه و تزریق میشود.

مراحل انجام تعویض روغن گیربکس اتوماتیک به شرح زیر میباشد:

  1. در مرحله اول روغن موجود در کارتل خودرو به طور کامل تخلیه میشود. معمولی در اکثر خودرو ها شامل 70 درصد از کل روغن موجود در گیربکس خودرو میشود. این کار به این دلیل انجام میشود که روغن جدید کمترین تماس را با روغن قبلی داشته باشد.
  2. در مرحله دوم شست و شو توربین انجام میشود. ابتدا 2 لیتر روغن به توربین تزریق میشود. این 2 لیتر روغن به همراه روغن قبلی موجود در توربین به مدل 5 درقیقه داخل گیربکس گردش میکند و باعث شست و شوی کامل توربین، کارتل، فیلتر گیربکس و خنک کن میشود.
  3. در این مرحله روغن اصلی که نیاز است داخل توربین باشد وارد گیربکس میشود و تمامی روغنی که در مرحله قبل داخل گیربکس بوده تخلیه میشود.
  4. در این مرحله کارتل خودرو که ابتدا روغن آن را خارج کردیم با روغن جدید فول میکنیم.

مشتریان گرامی باید توجه داشته باشند در صورت نیاز به تعویض فیلتر گیربکس این کار قبل از انجام مرحله چهارم انجام میشود. لازم به ذکر است تعویض فیلتر گیربکس شامل تعویض روغن گیربکس نمیشود و اجرت آن بر اساس نوع خودرو به صورت جداگانه محاسبه میشود.

متاسفانه به دلیل غیر قابل حمل بودن دستگاه تعویض روغن گیربکس این خدمات به صورت سیار انجام نمیشود.

انتخاب خودرو / موتورسیکلت